Klacht Foka: Misleiding bij het kopen van een dect-telefoonset

antonverburg

Bij de Dect-telefoonset die ik bestelde stond een plaatje met 3 handsets. Bij levering bleek er slechts 1 handset geleverd te worden. Op twee maal telefonisch benaderen van foka volgde geen reactie (1x werd binnen een dag reactie door een manager belooft, 1x zou men terugbellen op het inspreken van de voicemail). Na deze telefonische pogingen een mail gestuurd. Het antwoordt luidde uiteindelijk "De telefoon is uit te breiden met meerdere telefoons en dit is de reden waarom er een afbeelding stond met meerdere telefoons". Dit is echter een vorm van misleiding, en ik wil daarom toch extra handsets.

Op het plaatje stonden 3 handsets. Nu heb ik er geen 3 nodig, 1 extra is al voldoende. Foka heeft die in haar outlet voorraad voor z'n 12 euro te koop (https://www.foka.nl/product/122071111/Gigaset-A130-OUTLET) als ze er daar 1 van opsturen ben ik helemaal tevreden.

antonverburg
    Geen enkele reactie meer van Foka ontvangen, niet op mail, niet op telefoon, niet op klachtencompas. Ronduit onbeschoft, zo ga je niet met klanten om.

antonverburg

Ook een klacht indienen over Foka?