Klacht Foka: Zeer slechte service en klantonvriendelijkheid

Klachtnummer
# 259614
Gebruiker
Peter Ploum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Foka weigert omruilen TV en eist 35 euro retourkoaten. Verder reageert Foka niet op mijn email hierover.

De oplossing

Geld retour zonder retourkosten of product probleemloos omruilen zonder retourkosten en een coulance voor deze zeer slechte gang van zaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Foka is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Foka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen