Klacht FoneFix.nl: Artikel besteld en niet gekregen!!!!

Klachtnummer
# 171427
Gebruiker
E. Wouters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikel besteld en niet gekregen, nu 2 dagen aan het bellen maar geen antwoord alleen antwoordapparaat in het Nederlands " probeer het later nog eens" of een mevrouw die in het Engels een antwoordapparaat inspreekt.
Ik heb ernstige twijfels of dit bedrijf wel bestaat.

De oplossing

Dat het product zo snel mogelijk geleverd wordt of dat ik mijn geld terugkrijg. Gelukkig is het niet een enorm bedrag, maar toch.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FoneFix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FoneFix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen