Klacht FoneFix.nl: Bestelling niet ontvangen en geen reacties gekregen op mijn mails en telefoon

Klachtnummer
# 182672
Gebruiker
Mark0903
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim 10 dagen terug een kleine bestelling gedaan (een behuizing voor een 3,5 inch harde schijf), welke op voorraad zou zijn. Via de mail kreeg ik bevestigd dat dit product snel zou worden opgestuurd omdat ik alles heb betaald, maar na 10 dagen nog geen mail gehad dat mijn pakket is verzonden.
Ik heb inmiddels verschillende mails gestuurd, contactformulier ingevuld en gebeld. Daar komt geen reactie op en je krijgt de voicemail. Ik heb alleen gevraagd of ze willen reageren op mijn bestelling.

De oplossing

Dat de bestelling alsnog zsm wordt verzonden naar mijn adres.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FoneFix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties