Klacht FoneFix.nl: Geen product ontvangen van FoneFix

Klachtnummer
# 179990
Gebruiker
Mayohead
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 8 Juli een bestelling gedaan van een aantal sd cardjes. Die heb ik nog steeds niet binnen.
Het is nu 6 Augustus en ik ben opgelicht blijkbaar.

Ik meerdere malen proberen te malen en te bellen naar de diverse telefoonnummers maar nooit bericht terug gekregen.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn product hebben wat ik heb besteld of ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FoneFix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FoneFix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen