Klacht Fonezone : Fone Zone heeft mijn telefoon niet gerepareerd, maar juist meer schade toegebracht.

Sarahlazaar

In april mijn scherm van mijn originele iPhone 6 laten vervangen voor €90,-. Na enkele maanden schoot het scherm los.
Terug gegaan naar de winkel: heeft meneer mijn scherm vastgelijmd met secondelijm. Op dat moment niets gemerkt tot na niet eens een week mijn scherm losschiet en alle brokken lijm te zien zijn! Weer terug in de winkel vindt meneer dat ik niet netjes ben en voor €29,- onderzoekskosten mijn telefoon wil bekijken, daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Meneer heeft van mijn originele iPhone 6 een Ali express telefoon gemaakt! Zeker een afrader, tenzij je je telefoon nog erger wil maken!!!!

U werkt met niet originele onderdelen, ik heb mijn iPhone namelijk laten bekijken door een gespecialiseerde zaak. Als u met neppe Ali express onderdelen werkt, pas dan je prijzen aan en wees eerlijk. Dan weten klanten dat ze binnen 3 maanden weer terug kunnen komen. En het punt over geen gehoor? Ik denk dat u zelf iets dient te doen aan uw klantvriendelijkheid en representativiteit, dat is ver te zoeken. Ik ben niet akkoord gegaan met de onderzoekskosten, omdat ik mijn telefoon niet verder wilde laten beschadigen door iemand die dit al tweemaal heeft gedaan. Verder slaat uw garantiebeleid nergens op, maar daar zal u vast binnenkort een melding over ontvangen. Tot slot kun je goed benoemen dat mijn accu te dik is, wat een onzin, due is na mijn bezoek aan jou "dik" geworden. Cursus iPhone openmaken zou ik toch eens even nemen!

De oplossing: een gemeende excuus en mijn geld terug, ik heb betaald voor ali express onderdelen i.p.v. originele onderdelen.

Wij vinden dat Fonezone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fonezone ?