Opgelost door Fonq.nl: Besteld, betaald maar niet geleverd, na 3 weken gecrediteerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180535
Gebruiker
Etienne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mooi artikel besteld.
Na twee weken nog steeds niets gehoord over levering.
Bij navraag zou men bij leverancier navragen.
Week later bleek artikel niet meer geleverd te kunnen worden.
Andere warenhuizen leveren wel.
Bestelling is geannuleerd en bedrag gecrediteerd.

De oplossing

Artikels die niet geleverd kunnen worden niet aanbieden met aantrekkelijke prijzen

2 reacties

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste Etienne Stouten,

    Bedankt voor uw klacht die u heeft geplaatst op Klachtenkompas.nl.

    Allereerst onze excuses voor het feit dat u zo lang heeft moeten wachten totdat het bedrag is teruggestort. Op het moment dat wij de terugbetaling in gang wilden zetten trad er storing op.

    Inmiddels is de storing verholpen en het betaalde bedrag van € 42,07 is op 10 augustus op uw rekening teruggestort. Binnen enkele dagen staat het bedrag op uw rekening. Het bedrag van € 47,92 heeft u betaald met FreeBees. Hiervoor krijgt u een giftcard toegestuurd en deze is inmiddels bij u bezorgd.

    Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken.

    Met vriendelijke groet,

    Het fonQ team!
  2. Auteur
    Etienne
    Datum
    afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Etienne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen