Klacht Fonq.nl: Cadeaubon 4 maanden verlopen, niet meer gebruiken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 438312
Gebruiker
Faber
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Waardebon van Fonq, bleek deze niet meer geldig te zijn. Op de bon stond geen datum vermeld echter had ik gelezen dat de waardebonnen van Fonq 3 jaar geldig zijn.

Na contact te hebben opgenomen met de servicedesk bleek dat de bon was verlopen. De volgende dag ontving ik een email waarin werd aangegeven dat de bon niet meer geldig is en niets voor mij konden betekenen. Daarna heb ik een klacht ingediend.

Ik was erg verbaasd over de reactie van Fonq.

Gewenste oplossing

Ik wil de cadeaubon graag verzilveren.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Faber
    Datum
    Graag reactie van Fonq.
  2. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer/Mevrouw Faber,

    Zou u ons een e-mail kunnen sturen naar webcare@fonq.nl met daarin het ticketnummer? Dan bekijken wij graag even of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen