Opgelost door Fonq.nl: Fonq = onbeschofte leverancier !!

angry Opgelost
AnsG

Op 9 dec een bestelling gedaan (43606587) bij Fonq en betaald !! De levertijd zou 5 à 7 werkdagen zijn. Na die tijd meerdere mails gestuurd, helemaal geen reactie. 18 dec tot 3 keer toe min. 10 minuten aan de telefoon gehangen en na 10 min wordt verbinding verbroken Bij de 4e keer bellen eindelijk contact, dus na ca 35 minuten in de wacht gestaan te hebben. Toen werd gezegd dat ze niet wisten wanneer geleverd zou worden, maar dat we een mail krijgen als de bestelling wordt verstuurd. Waarom wordt de klant niet gehoord en op de hoogte gehouden als niet geleverd wordt ??? Schofterige behandeling !!

Per direct leveren !! en nakomen wat ze beloven.

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AnsG
    fonQ kan niet alleen leveren wat zij beloven en wat al betaald is maar ze kunnen zelfs niet lezen of anders reageren op mails die je ze stuurt. Wat een waardeloze club. Doe er geen zaken mee !!!!!!!!!!
    AnsG
    Dat fonQ niet reageert verbaast me niets van die waardeloze club. Het is niet anders, dus nooit meer iets met fonQ doen. BLIJF ER WEG !!!!!!!!!

AnsG
FonQ heeft niet gereageerd op mijn meerdere mails, maar heeft uiteindelijk toch geleverd, wat ruim voor de Kerst geleverd zou worden is wel ca 3 weken te later dan was beloofd. Dus nooit meer zaken met fonQ. Zij zeggen dat het aan de leverancier ligt, maar daar heb ik niets mee van doen. Dan moeten ze met dat bedrijf geen zaken meer doen.

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?