Klacht Fonq.nl: FonQ heeft een om onder de garantie uit te komen.

J.I.H. van den Hove

Een bij FonQ gekochte E-reader doet het na anderhalf jaar ineens niet meer. FonQ zegt dat het een schermbreuk is. Op het scherm is echter nog geen krasje te zien! FonQ antwoord dat het hier een "interne schermbreuk" betreft.
Een scherm zit aan de buitenkant. Als er niets te zien is kan het dus geen schermbreuk zijn!
(Maar schermbreuk valt NIET onder de garantie! Vandaar de introductie van het "interne scherm" !

De garantieregeling volgen, en mij een gerepareerde dan wel nieuwe E-reader bezorgen, dan wel de schade vergoeden.

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J.I.H. van den Hove
    Ik wil een duidelijk antwoord op mijn klacht van FonQ. Dus handhaaf ik mijn klacht, en eis ik mijn garantie op.

Volgens het computerwoordenboek is een Scherm:
    Een computeronderdeel waarop je kunt zien wat er gebeurt op je computer. Dit is het meest gebruikte medium om aan de gebruiker gegevens door te geven
    Synoniem met: Beeldscherm, Monitor, Display

Waaruit volgt dat je ook een schermbreuk moet kunnen zien op het scherm. Inwendige schermen bestaan niet, net zo min als inwendige huidziektes.
    Een inwendige schermbreuk is dus onzin.

J.I.H. van den Hove
Niets. Fonq reageert totaal niet.

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?