Klacht Fonq.nl: Fonq heeft geld van ons gestolen en nog steeds niet teruggestort

Klachtnummer
# 414499
Gebruiker
Marjolein Peekel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hadden een cadeaukaart en freebees toegevoegd aan een bestelling die openstond en dus nog niet afgerond was. Beiden zijn vervolgens geïnd zonder dat we iets besteld hebben!!! Wij eisen zsm ons geld terug.

De oplossing

Per ommegaande terugstorten anders haal ik er alle media bij

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste Marjolein Peekel,

    Wij zien helaas niet een order terug waarin een giftcard of Freebees zijn gebruikt of nog gereserveerd staan op uw naam. Kunt u ons aangeven via welk email adres u een bestelpoging had gedaan? Dan kunnen wij die order uit het systeem halen zodat uw giftcard en Freebees kaart weer geactiveerd worden.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen