Klacht Fonq.nl: Fonq komt afspraken niet na en is onbereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407619
Gebruiker
Kemp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben op 29 november jl een bestelling geplaatst. Sindsdien proberen wij onze bestelling geleverd te krijgen zonder succes. Fonq is telefonisch onbereikbaar (we proberen iedere dag telefonisch contact te krijgen). De afspraken die we met een medewerker per e-mail hebben gemaakt worden niet nagekomen. We zijn ondertussen radeloos en we moeten de stoelen morgen in huis hebben!

De oplossing

We zouden het enorm waarderen als Fonq de stoelen morgen bezorgd. Ze hadden er al lang moeten zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kemp,

    Aller eerst onze oprechte excuses voor het ontstaande ongemak. Wij begrijpen dat er het één en ander mis is gegaan waardoor u langer op de stoel heeft moeten wachten dan dat de beloofde datum was.

    Wij zien dat u inmiddels al contact heeft gehad met onze klantenservice, wij hopen dan ook dat zij uw klacht hebben verholpen.

    Onze excuses voor het ontstaande ongemak.

    Namens het gehele fonQ team wensen wij u een fijne dag verder.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kemp
Datum
Uiteindelijke oplossing
We wachten nog steeds op het ophalen van een retourzending.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?