Klacht Fonq.nl: Fonq reageert erg traag op garantieclaim, waardoor proces onnodig (doelbewust?) word vertraagd.

Klachtnummer
# 407137
Gebruiker
Gertjan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Erg trage reactie op garantieclaim.

De oplossing

Zo snel mogelijk, (liefst per ommegaande) verdere instructies tbv. vervanging/reparatie van mijn 4 maanden jonge Pure DAB+ wekkerradio. En daarna, uiteraard ook zo snel mogelijk levering nieuw exemplaar of reparatie.

3 reacties

  1. Auteur
    Gertjan
    Datum
    Reactie gehad van de klantenservice: In deze moeten we toch echt wachten op de fabrikant. Fout! Ik had/heb met jullie een koopovereenkomst beste Fonq! Zoek maar even via Google hoe het werkt! 😉
  2. Auteur
    Gertjan
    Datum
    Reactie gehad van Fonq. Mogelijk komt het defect aan de wekker door het stopcontact waarop ik hem heb aangesloten?? Vaag verhaal. Mag de wekker wel opsturen, ben hem dan zeker 5 weken kwijt. En daarna krijg ik waarschijnlijk, gezien het ruimhartige garantiebeleid van Fonq de schuld van het defect.... Mij niet gezien! Ik vertrouw het niet, word vervolgd.
  3. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van der Voort,

    Aller eerst onze oprechte excuses, wij vinden het enorm vervelend dat u een langere tijd op uitsluitsel heeft moeten wachten. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk met een oplossing te komen, echter zijn wij bij garantie kwesties wel afhankelijk van de leverancier.

    Wij zien dat u nu inderdaad de retour instructies heeft ontvangen om het product ter reparatie aan te bieden. Hopelijk is het probleem hier snel mee verholpen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?