Klacht Fonq.nl: Fonq verdient op beschadigd product
Details
Klacht
Ik heb een lamp van glas bij fonq gekocht in december 2015. Na het monteren van de lamp en bij het aandoen van het licht werden er beschadigingen in het glas zichtbaar. De lamp kan niet aan zonder volledig gemonteerd te worden en de schade is alleen zichtbaar als de lamp aan staat. De lamp is breekbaar dus dit heb ik dit door een specialist laten doen. Fonq weigerde om de kosten van de montage te vergoeden of zelf de lamp te komen monteren. Omdat dit zoveel werk is heb ik overwogen om de lamp toch te laten hangen. Ik vroeg een compensatie als ik de beschadigde lamp zou houden. Fonq gaf aan dat ik hiervoor 15% korting kan krijgen.Let op 10% korting krijg je tegenwoordig bij elke webshop als je lid wordt van de nieuwsbrief of als het weer eens een feestdag is. Ik vind dit echt een belachelijk en lachwekkend voorstel voor een beschadigd product. Volgende keer gewoon weer naar bol.com, daar mag je het defecte product gewoon houden of 50% korting!!
Gewenste oplossing
Montage, of 50% korting op beschadigde lampDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.