Klacht Fonq.nl: Fonq verdient op beschadigd product

Ontevredenklant

Ik heb een lamp van glas bij fonq gekocht in december 2015. Na het monteren van de lamp en bij het aandoen van het licht werden er beschadigingen in het glas zichtbaar. De lamp kan niet aan zonder volledig gemonteerd te worden en de schade is alleen zichtbaar als de lamp aan staat. De lamp is breekbaar dus dit heb ik dit door een specialist laten doen. Fonq weigerde om de kosten van de montage te vergoeden of zelf de lamp te komen monteren. Omdat dit zoveel werk is heb ik overwogen om de lamp toch te laten hangen. Ik vroeg een compensatie als ik de beschadigde lamp zou houden. Fonq gaf aan dat ik hiervoor 15% korting kan krijgen.
Let op 10% korting krijg je tegenwoordig bij elke webshop als je lid wordt van de nieuwsbrief of als het weer eens een feestdag is. Ik vind dit echt een belachelijk en lachwekkend voorstel voor een beschadigd product. Volgende keer gewoon weer naar bol.com, daar mag je het defecte product gewoon houden of 50% korting!!

Montage, of 50% korting op beschadigde lamp

Fonq.nl
    Beste mevrouw [geg. verwijderd door moderator], Zoals besproken zijn we gelukkig nu tot een compromis gekomen. Wij betreuren dat u deze ervaring heeft gehad met ons, maar wij hopen dat met de geboden korting het ongemak enigszins weggenomen is. De nodige informatie heeft u per e-mail van ons ontvangen, maar mocht u verder nog vragen voor ons hebben kunt u wederom contact met ons opnemen. Wij wensen u vooralsnog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het team van fonQ.nl.
    Ontevredenklant
    Fonq moet nu niet gaan doen alsof ze mee een nieuwe oplossing hebben geboden. Ik moest binnen een week reageren op de bestaande biedingen anders zou er een incasso procedure worden gestart voor een beschadigde lamp!!
    Ontevredenklant
    En waarom plaatsten jullie mijn achternaam online? gaan jullie zo met gegevens van jullie klanten om?
    Fonq.nl
    Beste mevrouw [geg. verwijderd door moderator], Het blijkt dat mijn collega met u een afspraak heeft gemaakt en jullie tot een akkoord zijn gekomen. U naam heeft u opgegeven tijdens het plaatsen van de klacht en is hierdoor bekend. In het vervolg adviseren wij u om zich 'Anoniem' te noemen, zodat u naam ook niet zichtbaar is. Namens fonQ wensen wij u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Het team van fonQ.nl

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?