Klacht Fonq.nl: Fonq wil niet leveren en heeft overeenkomst ontbonden na een prijsfout die niet kennelijk was.

Gebruiker1543861578

Fonq wil product niet leveren en heeft de overeenkomst onrechtmatig ontbonden, van wege een kennelijke vergissingen. Ik ben van mening dat hier geen sprake van is omdat fonq in een email de wil heeft laten zien om te leveren tegen de toenmalige prijs, telefonisch tot twee of drie maal heeft bevestigd dat er meerdere fouten gemaakt die de klant niet kon weten, en het betrof een superdeal tijdens het cyber weekend.
na meer malen met de klanten service gesproken te hebben wil fonq nog steeds niet leveren.

Ik verlang alsnog dat producten tegen de toenmalige prijs van de toen totstandgekomen overeenkomst geleverd worden

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gebruiker1543861578
    In de bijlage de toezegging van wil om te leveren.
    Zie : actievoorraad is op.

Ook zou het gaan om een code die niet geldig zou zijn in combinatie met het merk. Maar dat gaat niet op voor een voordeelbundel. Ook werd er duidelijk mee geadverteerd dat je het wel kon combineren. En is telefonisch bevestigd dat de klant dit niet kon weten.
    Graag reactie

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

2. Stuur een juridische brief