Fonq.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Fonq.nl: geen geld terug
Details
Klacht
Ik bestelde op 18-06-2014 bij Fonq.nl o.a. een Gardena aansluitstuk, dat ik retourneerde. Maar ik ontving geen restitutie van dit teruggestuurde artikel. Fonq.nl beweert dat ik gekozen heb via Klarna te betalen en dat ik die nu benaderen voor deze restitutie. Daar ben ik het niet mee eens. Fonq.nl heeft de bestelling geleverd en Fonq.nl moet restitueren.Gewenste oplossing
Fonq.nl moet het geld terugstorten. Zij hebben immers bg artikel teruggekregen van mij.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.