Klacht Fonq.nl: geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 69544
Gebruiker
fsw002
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik bestelde op 18-06-2014 bij Fonq.nl o.a. een Gardena aansluitstuk, dat ik retourneerde. Maar ik ontving geen restitutie van dit teruggestuurde artikel. Fonq.nl beweert dat ik gekozen heb via Klarna te betalen en dat ik die nu benaderen voor deze restitutie. Daar ben ik het niet mee eens. Fonq.nl heeft de bestelling geleverd en Fonq.nl moet restitueren.

Gewenste oplossing

Fonq.nl moet het geld terugstorten. Zij hebben immers bg artikel teruggekregen van mij.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonq.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    fsw002
    Datum
    Totaal geen reactie van Fonq.nl, op geen enkele klachtensite, dus 25 euro armer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen