Klacht Fonq.nl: Geen reactie email en telefonisch slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 406985
Gebruiker
N el Mahroum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 04 december 2019 een email gestuurd naar jullie om een bestelling te annuleren. Dit naar meerdere telefoontjes waar ik steeds te horen krijgen even geduld en na 10 minuten de verbinding werd verbroken. Ga ik nog een reactie krijgen? Ik wil namelijk mijn product annuleren en mijn geld terug.

De oplossing

Beter service. Daarnaast dat mijn bestelling geannuleerd wordt en ik mijn geld terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Wij zien dat onze collega's van de klantenservice inmiddels op uw bericht hebben gereageerd. Uw bestelling loopt via de partner Beliani, zij zullen de terugstorting voor u in behandeling nemen.

    Onze excuses dat u later antwoord heeft gekregen dan u mocht verwachten.

    Wij wensen u een fijne dag verder.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?