Klacht Fonq.nl: Geldigheid bon slecht aangegeven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413525
Gebruiker
Ir
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar cadeaubon ontvangen via werkgever. Nu wil ik hem inwisselen en is ie verlopen per 13-12-19 😡. Er staat nergens vermeld hoelang de kaart geldig is.

De oplossing

Kaart weer activeren

3 reacties

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Slierendregt,

    Wat vervelend dat u net te laat bent geweest met het gebruiken van uw giftcard! Kunt u ons een reactie of email sturen met daarin het kaartnummer zodat wij kunnen kijken of wij nog iets kunnen betekenen.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ.
  2. Auteur
    Ir
    Datum
    Op 7 januari heb ik geantwoord op uw mail. Ik heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

    Vr. Groet
    Ir
  3. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Slierendregt,

    Wij hebben uw klacht intern besproken maar helaas is deze giftcard niet te verlengen. Onze excuses maar wij kunnen u niet verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit schreef fonq Wij hebben uw klacht intern besproken maar helaas is deze giftcard niet te verlengen. Onze excuses maar wij kunnen u niet verder helpen. Met vriendelijke groet, fonQ. Wat een ... bedtijf😡
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?