Klacht Fonq.nl: Giftcard code bestaat niet meer!?

Klachtnummer
# 266493
Gebruiker
whatzup265
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Giftcard van Fonq ter waarde van 50 euro. Op 16 maart 2016 heb ik een bestelling gedaan van 24,95. Betekent dat ik nog een tegoed op mijn card heb van 25,05.
Nu wil ik het restant tegoed gebruiken, maar mijn giftcard code bestaat niet meer!?

De oplossing

Ik wil graag het restant tegoed op mijn giftcard gebruiken

3 reacties

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Doelkarim,

    Wat vreemd. Het resterende saldo zou inderdaad nog op uw kaart moeten staan.

    Zou u uw kaartnummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Uiteraard kijken wij dit dan direct voor u na.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    fonQ.
  2. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Doelkarim,

    Bedankt voor het sturen van de foto.

    Wij laten de code direct controleren en komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ.
  3. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Doelkarim,

    Helaas hebben wij begrepen dat deze code afkomstig is van de bankgiroloterij. De code was slechts geldig tot en met één maart 2014 en is dus verlopen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen