Klacht Fonq.nl: giftcard niet te activeren na mail van 1 jaar geldigheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278226
Gebruiker
vergouwe2
Datum
1 reactie

Details

De klacht


ik heb op 9 december 2016 gebeld en aangegeven dat ik mijn mail van de giftcard niet meer had. en heb een nieuwe code ontvangen per mail

Er is toen op 9 december 2016 een automatische e-mail verstuurd met de vermelding, .
"De giftcardcode is geldig tot 1 jaar na verzending van deze e-mail"
ik wil dus nu bestellen en de giftcard is niet meer actief, na telefonisch en Email contact, willen ze niet de giftcard activeren

De oplossing

Giftcard activeren,

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Vergouwe,

    Zoals we al eerder aangegeven hebben heeft u op 17 januari 2016 een giftcard ontvangen met een waarde van 1 jaar. Deze was u kwijt en daarom heeft u ons op 9 december 2016 gebeld. Er is toen een automatische e-mail verstuurd naar u. Dit was exact dezelfde e-mail als u op 17 januari ontvangen had. Daardoor is de geldigheid niet automatisch verlengd.

    Zoals ook al eerder aangegeven kunnen wij de giftcard niet voor opnieuw activeren.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Martine van Daal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vergouwe2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, dus pure diefstal
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen