Klacht Fonq.nl: Incompleet artikel, wordt niet opgelost

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 418193
Gebruiker
Nathalie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel ontvangen (foodprocessor) waarbij een onderdeel ontbreekt, waardoor deze het helemaal niet doet. Na heel lang in de wachtrij aan de telefoon te hebben gehangen, uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. Maar het gesprek gaf mij geen vertrouwen in een goede afloop. En inderdaad: een week later heb ik nog steeds niets gehoord over een oplossing. Ik denk dat ik het artikel maar terug ga sturen. Wat een non-service.

De oplossing

Snelle actie, ontbrekende onderdeel moet meteen opgestuurd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hoogeveen,

    Helaas kunnen wij u op dit moment nog niet meer vertellen. Over het algemeen komen reacties en onderdelen vanuit KitchenAid vrij snel, het kan zijn dat zij door de feestdagen een achterstand hebben opgelopen.

    Wij hebben hun direct een reminder verstuurd om het verzoek zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wij verwachten deze week nog tot een oplossing te komen. Onze excuses dat dit langer duurt dan u van ons gewend bent.

    Wel jammer om te horen dat het gesprek met onze collega u geen goed vertrouwen gaf. Hopelijk kunnen wij uw vertrouwen weer snel terug winnen en uw klacht verhelpen.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dat wij u op dit moment nog niet meer kunnen vertellen. Uiteraard houden wij u op de hoogte over verdere ontwikkelingen.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nathalie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?