Opgelost door Fonq.nl: Kledingkast met verkeerd zijpaneel

J Spierings

KLACHT Op 28 juli ontving ik een Woood Connect 2drs kast van Fonq.
Na het uitpakken de onderdelen van de kast gecontroleerd en vergeleken met de handleiding waarbij opviel dat de panelen niet waren gecodeerd.
Halverwege de montage kwamen we er achter dat er een zijpaneel van een ander type kast in het pakket zat. De kast is scheluw de legplank zit scheef en ook de deuren kunnen niet gemonteerd worden. Na telefonisch contact en een e-mail met foto van het probleem bood fonq een korting aan of vervanging van het zijpaneel. Korting niet geaccepteerd, blijven we zitten met een waardeloos product, zijpaneel ook niet want bij vervanging wordt de kast teveel beschadigd. Fonq heeft het probleem bij de leverancier van de kast neergelegd om de kast te vervangen maar Fonq is m.i produkt aansprakelijk dus moet Fonq op korte termijn voor een vervangend product zorgen en niet de leverancier.

Vervanging van de kast voor een goed exemplaar, en anders ontbinding van de overeenkomst.

Fonq.nl
    Beste heer Spierings,

Wat spijtig om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Wij hebben er alle begrip voor dat u de klacht bij ons meldt. Echter hebben wij geen invloed op de levering van uw bestelling, omdat dit artikel vanuit het magazijn van onze leverancier is geleverd.

Wij zijn op dit moment in afwachting van een reactie vanuit de leverancier over de levertijd van de nieuwe kast. Zodra wij hiervan een reactie ontvangen hebben, informeren wij u direct via de e-mail.

Wij zullen ons uiterste best doen om te zorgen dat de kast zo spoedig mogelijk wordt omgeruild.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Het team van fonQ.nl.

J Spierings

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?