Klacht Fonq.nl: Krijg geen bestelling door “fout in prijs “

Karima

Ik heb op 20-07 een bestelling gedaan op de site van fonQ. Het gaat om een boxspring die afgeprijsd was met -86% korting dus afgeprijsd naar 198,-. Dit lijkt me een top aanbieding dus deze besteld. Hier heb ik ook een bevestiging van gekregen. En nu krijg ik een mail dat er een fout is gemaakt en daardoor mijn bestelling geannuleerd wordt. Ik heb verder geen schuld aan de fout die fonQ heeft gemaakt, dus wil ik mijn bestelling voor de aangeboden prijs krijgen.

Ik wil dat ik mijn bestelling ontvang zoals aangeboden en besteld door mij

Karima
    Geen gehoor , wat een slechte zaak
    Fonq.nl
    Beste K. Hessani,

De prijs heeft voor een korte tijd helaas foutief op onze website gestaan. Wij zullen de bestelling om deze reden dan ook niet aan u uitleveren. Onze oprechte excuses hiervoor. Er is sprake geweest van een kennelijke vergissing. Mocht u hierover vragen hebben willen wij u adviseren de pagina van de consumentenbond rustig eens na te lezen: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/prijs/de-kassa-geeft-een-hogere-prijs-aan-dan-het-prijskaartje-van-het-artikel.

Nogmaals excuses voor hoe dit is gelopen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

fonQ.

Niks!!!!

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?