Klacht Fonq.nl: Krijg geen bestelling door “fout in prijs “

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465883
Gebruiker
Karima
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20-07 een bestelling gedaan op de site van fonQ. Het gaat om een boxspring die afgeprijsd was met -86% korting dus afgeprijsd naar 198,-. Dit lijkt me een top aanbieding dus deze besteld. Hier heb ik ook een bevestiging van gekregen. En nu krijg ik een mail dat er een fout is gemaakt en daardoor mijn bestelling geannuleerd wordt. Ik heb verder geen schuld aan de fout die fonQ heeft gemaakt, dus wil ik mijn bestelling voor de aangeboden prijs krijgen.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn bestelling ontvang zoals aangeboden en besteld door mij

2 reacties

  1. Auteur
    Karima
    Datum
    Geen gehoor , wat een slechte zaak
  2. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K. Hessani,

    De prijs heeft voor een korte tijd helaas foutief op onze website gestaan. Wij zullen de bestelling om deze reden dan ook niet aan u uitleveren. Onze oprechte excuses hiervoor. Er is sprake geweest van een kennelijke vergissing. Mocht u hierover vragen hebben willen wij u adviseren de pagina van de consumentenbond rustig eens na te lezen: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/prijs/de-kassa-geeft-een-hogere-prijs-aan-dan-het-prijskaartje-van-het-artikel.

    Nogmaals excuses voor hoe dit is gelopen.

    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karima
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen