Klacht Fonq.nl: Krijg mijn geld niet terug van Fonq

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455533
Gebruiker
RonnieLoungeSet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Levertijden worden niet nagekomen, als je wil cancellen wordt de status van de verzending in verzonden gezet. Het komt niet aan dus het blijft 'in transit' en daardoor kan je het niet retourneren en krijg je dus ook je geld niet terug. Bellen, mailen, messenger.... niks helpt. Allemaal mooie beloften maar er komt niks van terecht. Ik wil gewoon mijn geld terug! Het gaat om meer dan €1000....!!!!

De oplossing

Het geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    RonnieLoungeSet
    Datum
    Nog steeds niks van Fonq gehoord. Dat zegt wel wat volgens mij. Als je dit namelijk als een misverstand wil aanduiden kan je dat snel doen, geld terug storten en je hebt weer een iets minder ontevreden klant.... Maar helaas, het blijft oorverdovend stil.
  2. Auteur
    RonnieLoungeSet
    Datum
    tik tak....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RonnieLoungeSet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, noppes, nada! Geen reactie, helemaal niks! FONQ?? Nooit doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen