Klacht Fonq.nl: Na bestelling EN betaling hoor je niets meer!!!

Klachtnummer
# 415734
Gebruiker
Vivian niet tevreden klant FONQ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op maandagochtend 6 januari 2020 een bestelling geplaatst.
Alle producten hadden de vermelding: ‘voor 23.00 besteld, morgen in huis’.
Ik heb de factuur betaald en heb daar een bevestiging van ontvangen. Daarna is het stil!
Ik heb woensdag gebeld en na 13 minuten word ik verzocht een ander moment terug te bellen vanwege drukte. Toettoettoet...
Ik stuur een mail naar klantenservice. Dat doe ik donderdag nogmaals. GEEN REACTIE!
En vrijdag heb ik weer gebeld en ook nu werd na 11 minuten de lijn verbroken met zogenaamde excuses vanwege drukte!
Ik vind het SCHAAMTELOOS!!
Als ik internet afstruin zie ik alleen maar dit soort recensies!
WIE GAAT INGRIJPEN????
Dit mag toch niet gebeuren?
#radar
#consumentenbond
#kassa

De oplossing

Doodeenvoudig: Je afspraken en beloftes nakomen. Mocht dat om welke reden dan ook niet lukken dan ben MINIMAAL BEREIKBAAR VOOR JE KLANTEN!
Hoewel FONQ voor vele een eenmalige ervaring zal zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Vivian Lataster,

    Wij zien dat er inmiddels via de klantenservice contact met u is opgenomen. Uw order is namelijk nog niet verstuurd omdat niet alle artikelen op voorraad zijn, dit is ook gecommuniceerd in uw orderbevestiging zien wij.

    Indien u gebruik wenst te maken van een deellevering, kunt u reageren op de email van onze collega van de klantenservice.

    Namens het gehele fonQ team wensen wij u een mooie dag verder.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?