Klacht Fonq.nl: Nalevering ontbrekend onderdeel laat op zich wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598423
Gebruiker
S.W.S.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij ontvangst van het door mij bestelde pakket bleek één onderdeel te ontbreken. Ik heb zowel via email als telefonisch contact opgenomen en heel duidelijk aangegeven wat er aan de hand was en om welk onderdeel het gaat. Het betreft het roze omlijnde onderdeel op de tekening in de bijgevoegde afbeelding. Deze afbeelding heb ik ook naar FonQ gestuurd.
Er zou actie ondernomen worden maar er gebeurt helemaal niets.
Met als risico dat ik straks te laat ben met retourneren en dus voor een incompleet artikel moet betalen.

Gewenste oplossing

Het ontbrekende onderdeel z.s.m. naleveren en mij ervan op de hoogte stellen wanneer ik het kan verwachten. Zorgen dat de achteraf betaaltermijn (die op 1 juni a.s. eindigt) aangepast wordt, zodat ik daar geen gedoe mee krijg.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Wat vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet is geleverd, nogmaals onze excuses. Wij hebben uw case bekeken en zien dat de leverancier u het onderdeel gaat naleveren, het onderdeel kunt u binnen enkele werkdagen verwachten.

    Wij hopen dat het zo opgelost is.

    Met vriendelijke groet,
    fonQ

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen