Klacht Fonq.nl: Net verlopen Fonq giftcard kan niet opnieuw geactiveerd worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346240
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb van mijn werkgever eind 2017 als kerstcadeau een Fonq giftcard gekregen. Deze bleek toen ik hem in januari 2019 wilde verzilveren 17 dagen verlopen (had niet verwacht dat een cadeaukaart zo'n korte geldigheid zou hebben).
Contact gezocht met de klantenservice van Fonq maar krijg herhaaldelijk het antwoord dat de giftcard niet opnieuw geactiveerd kan worden.
Fonq staat misschien in zijn recht maar dit voelt toch noet goed.
Zou Fonq goed staan wanneer er wat meer coulance getoond zou worden.

De oplossing

Kaart toch opnieuw activeren zoals soms dus wel gebeurt (zie ander klachten op klachtenkompas).

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ronald,

    Wij hebben even met u meegekeken maar helaas kunnen wij inderdaad de giftcard niet verlengen. De verloopdatum van de giftcard wordt van te voren gecommuniceerd door of uw werkgever of door informatie die op de kaart staat.

    Onze excuses dat wij u hierbij niet verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
We kunnen helaas niets voor u betekenen. Ik begrijp echt niet dat dit mag, bah!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen