Klacht Fonq.nl: Onbereikbaar klantenservice, incassoprocedure vanwege retour die Fonq niet tijdig verwerkt

M

sinds 2 oktober ben ik bezig om een creditering voor elkaar te krijgen op een order. Hierbij heb ik twee lampen besteld. Deze bleken niet gelijk aan elkaar te zijn waarop ik ze geretourneerd heb op verzoek van Fonq. Ik heb meerdere mails verstuurd en probeer Fonq ook telefonisch te bereiken. Inmiddels heb ik meerdere betalingsherinnering ontvangen waarop nu zelfs een laatste herinnering. Nog altijd heb ik van Fonq nog niets vernomen over de volledige afwikkeling van de retourzending. Ik heb geen zin om door nalatigheid van Fonq problemen rondom deze creditering te krijgen. Bellen via de klantenservice heeft geen zin, na een bandje met de tekst dat zij wegens drukte niemand te woord kunnen staan wordt de verbinding verbroken. Maar op email berichten wordt ook niet gereageerd, en de incassoprocedure loopt inmiddels door.....

Per ommegaande een bevestiging dat de retournering volledig is afgehandeld en de incassoprocedure wordt ingetrokken.

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?