Opgelost door Fonq.nl: Onbereikbaar op alle fronten!

content Opgelost
Xc40

De afgelopen jaren veel items besteld bij Fonq, maar de laatste maanden is her foute boel daar. Retouren worden niet afgehandeld, Ze zouden binnen14 dagen op klachten reageren, maar dat doen ze ook niet. Klantenservice al weken onbereikbaar. Maakt niet uit op welke dag en op welk moment je belt, na 10 minuten wordt je er gewoon uit gegooid. Daar zijn ook andere methodes voor. Ik bel op dit moment 5 uur per week naar Fonq, maar er gebeurt niets.
We moeten overgaan tot een kopersstaking. Dit bedrijf neemt de klant niet meer serieus.

De klacht afhandelen van een kapot product, en een retourmelding en nieuw product toesturen.

Fonq.nl
    Beste heer/mevrouw Brouwer,

Wat jammer om te horen dat uw vertrouwen in fonQ gedaald is. Wij kunnen ons goed voorstellen dat deze negatieve ervaring ons niet in goed daglicht zet. Dat is natuurlijk niet de service die u mag verwachten.

Het is zeker waar dat het de laatste tijd enorm druk bij ons is, wij doen er alles aan om dit te verhelpen en elke klant zo snel mogelijk te woord te staan. Uiteraard zijn wij druk bezig met verbeteringen zodat ook u in de toekomst weer fonQ kan ervaren zoals u van ons gewend bent.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

fonQ

Xc40

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?