Klacht Fonq.nl: Oplichters !!!

Derksen 1953

Wij vinden het heel erg vervelend dat u verschillende informatie heeft ontvangen. Onze collega Martine kon de code inderdaad niet terug vinden omdat deze te oud was, zij dacht echter dat die niet correct geactiveerd was, wat ook een probleem was geweest. Onze oprechte excuses voor de verwarring hierin.

Echter veranderd hierin niet het feit dat uw giftcard is verlopen. Op de giftcard staat de link aangegeven waar u het saldo kon checken, hierbij staat ook de verloopdatum aangegeven.

Natuurlijk is het u goed recht en kunnen wij u niet tegen houden om stappen te ondernemen, wij vinden het erg jammer dat het zo is gelopen.

Helaas kunnen wij hierin dus niets verder betekenen. Onze excuses voor het ongemak.en bij de waarde check op site geeft hij helemaal niks aan !! Geen verloop datum en geen tegoed

Gewoon mijn cadeau gekregen tegoed ontvangen !

Derksen 1953
    Klacht nog steeds niet opgelost !!! Zo gaan ze dus met klanten om en dat voor 25 euro oplichters!! Ze moeten zich schamen !!
    Fonq.nl
    Beste,

We begrijpen dat het erg vervelend is, maar we kunnen de giftcard helaas niet verlengen omdat deze echt al verlopen is. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?