Klacht Fonq.nl: Probleem met bestellen met bij betalen met giftkaart
Details
Klacht
Sinds maandag ben ik bezig met het bestellen van een afvalbak.Ik heb een giftkaart van 50 euro, maar de bak is duurder.
Daar gaat het dus fout.
De eerst keer door mijzelf.
Klacht gemaild, na 24 uur geen reactie.
Zelf bellen dus. Saldo kaart teruggestort , weer geprobeerd maar de betaling werd niet afgerond. Weer klacht gemaild weer geen reactie. Weer bellen dus.
Net weer geprobeerd maar bij het bij betalen gaat het mis
Ik vind dit erg onduidelijk hoe het nu wel moet maar onderwijl kan ik weer niet bestellen omdat de kaart op nul staat.
Dus mijn klacht is kan het wat duidelijker en kunnen jullie een ander muziekje op de wachtlijst zetten.
Dit is de vijfd dag dat ik het probeer en nog geen afvalbak.
Gewenste oplossing
Betere websiteDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.