Klacht Fonq.nl: Probleem met bestellen met bij betalen met giftkaart

Klachtnummer
# 118086
Gebruiker
marmar57
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds maandag ben ik bezig met het bestellen van een afvalbak.
Ik heb een giftkaart van 50 euro, maar de bak is duurder.
Daar gaat het dus fout.
De eerst keer door mijzelf.
Klacht gemaild, na 24 uur geen reactie.
Zelf bellen dus. Saldo kaart teruggestort , weer geprobeerd maar de betaling werd niet afgerond. Weer klacht gemaild weer geen reactie. Weer bellen dus.
Net weer geprobeerd maar bij het bij betalen gaat het mis
Ik vind dit erg onduidelijk hoe het nu wel moet maar onderwijl kan ik weer niet bestellen omdat de kaart op nul staat.
Dus mijn klacht is kan het wat duidelijker en kunnen jullie een ander muziekje op de wachtlijst zetten.
Dit is de vijfd dag dat ik het probeer en nog geen afvalbak.

Gewenste oplossing

Betere website

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Beste mevrouw Martens,

    Vervelend te horen dat het verzilveren van de giftcard niet is gelukt. We hebben aan de hand van uw achternaam alle mislukte bestellingen verwijderd.Binnen een uur of 3/4 kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

    Vanwege de drukte lopen de wachttijden soms op, excuus hiervoor. Hieronder vindt u nog de instructies voor het verzilveren van de giftcard.

    Het 19-cijferige nummer van de giftcard kunt u in de winkelwagen invoeren bij het kopje fonQ.nl giftcard. Het 19-cijferige nummer komt dan onder de invoerbalk te staan. In stap 3, bij de betaalwijze, kunt u dan nogmaals voor de optie giftcard kiezen. Hier kunt u de giftcardcode (19-cijferig nummer), uw naam en de krascode invullen. De giftcard zal op deze manier verzilverd worden en u kunt het eventuele restbedrag bijbetalen via iDEAL of Creditcard.

    Wanneer u nog problemen ondervindt, kunt u direct mailen naar webcare@fonq.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Het fonQ.nl team

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen