Klacht Fonq.nl: product niet geleverd, maar klantenservice telefonisch niet bereikbaar en op emails wordt niet gerea

W.C.A.A. Akkermans

product niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

z.s.m. contact met mij opnemen en zorgen dat de bestelling alsnog geleverd wordt

W.C.A.A. Akkermans
    Klantenservice van Fonq nog steeds onbereikbaar.... hebben wel na 3 dagen een mail gestuurd, met de mededeling dat ze wegens grote drukte geen tijd hebben om de klacht af te handelen.! Na 4 dagen bellen uiteindelijk contact met een medewerker, en zij geeft aan dat het pakket is verzonden, probleem zit bij PostNL; heeft toegezegd een onderzoek in te stellen, maar 5 dagen later nog steeds geen bericht en nog steeds geen pakket ontvangen.... echt schandalig....
    W.C.A.A. Akkermans
    weer gebeld... maar wederom niet bereikbaar... nog steeds geen pakket ontvangen
    W.C.A.A. Akkermans
    pakket bij postNL zoek geraakt...
    Fonq.nl
    Beste heer/mevrouw Akkermans,

Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met uw bestelling. Wij zien inderdaad dat er al het nodige contact is geweest over uw order en dat er helaas weinig informatie uit het PostNL onderzoek is gekomen.

Onze collega's waarmee u contact heeft gehad die willen graag een nieuwe order voor u verwerken, echter is het wel zo dat wij op dit moment niet het bestelde artikel op voorraad hebben. Om die reden hebben wij dan ook de levertijd bij de betreffende afdeling nagevraagd.

Zodra er meer bekend is over de levertijd dan zullen wij u uiteraard per email hier weer verder over informeren. Onze excuses nogmaals dat u zo lang op uw bestelling moet wachten.

fonQ

W.C.A.A. Akkermans
nog steeds niets ontvangen. Fonq heeft beloofd update te geven over levertijd, na 7 januari niets meer gehoord!

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?