Klacht Fonq.nl: reactie van Fonq waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300729
Gebruiker
aneas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb van mijn laatste werkgever Fonq gift card gekregen,wil deze nu verzilveren maar blijken verlopen.Op verpakking kan ik nergens uiterste geldigheids datum vinden .Reactie van Fonq klantenservice kunnen code helaas niet verlengen.Dit vind ik wel heel erg jammer en vreemd hoe kon ik zien dat code verlopen is

De oplossing

men kan toch code verlengen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Wat vervelend dat uw giftcard verlopen is die u van uw werkgever ontvangen heeft, als een giftcard besteld wordt door een bedrijf van ons wordt hier een geldigheidsdatum aan gekoppeld. Het bedrijf dat de giftcards bij ons gekocht heeft dient dan de geldigheid te communiceren of u kan deze zelf controleren via de gegevens die op de giftcard stonden.

    Indien dit niet is gebeurd en de giftcard nu verlopen is kunnen wij hier inderdaad helaas niets meer aan veranderen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    fonQ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aneas
Datum
Uiteindelijke oplossing
noppes nada niks. helaas pindakaas. waardeloos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen