Klacht Fonq.nl: Retour wordt niet verwerkt en afterpay kredietwaardigheid word verpest door fonq

CEMMMNATOOO

Op 7 november heb ik HELAAS een fauteuil besteld bij fonq.
De fauteuil vonden we toch niet zo mooi als op de afbeeldingen waarmee fonq het verkoopt.
Dus besloten we om direct / online een retour aan te vragen.
Zo amateuristisch als fonq is konden we online dus geen retour aanvragen.
Gebeld met de klantenservice en die hebben een retourmelding gemaakt. Paar dagen later is de stoel dus opgehaald. Inmiddels kreeg ik een melding van afterpay of ik de rekening van fonq wil betalen.
Dus ik bel met fonq , vraag naar de status van mijn retour.
Ow dat weten wij niet want hwet is een externe verkoper is de reactie.
Wanneer wel? Kan wel een paar weken duren zegt ze!
Maar over afterpay hoefde ik me geen zorgen te maken want dat zou de beldame regelen.
Ik vraag nog beleefd of ik niet gewoon moet betalen en dat ik mijn geld later terug krijg, nee hoor dat regelt fonq wel zegt ze.
4 dagen later bel ik WEER met fonq, ik krijg weer een vergelijkbare leugen te horen.

Vandaag 25 november, ruim 3 weken later krijg ik een zware mail van afterpay met de vermelding dat fonq niets heeft retour gemeld en dat de betaling te laat is.
Ik heb aftwerpay gebeld en die leggen het neer bij fonq en kunnen niets doen, ze melden echter wel dat een negatief effect heeft op mijn kredietwaardigheid bij afterpay.
Door de liegende amateurs bij fonq ben ik dus benadeeld bij afterpay.

Ik heb in de ochtend fonq WEER gebeld en ALWEER het verhaal moeten uitleggen aan ALWEER een andere dame. Zij liegt mij ook voor dat ze van alles gaat regelen met afterpay. Ze belt me na een half uur terug met de mededeling dat de externe leverancier de stoel heeft ontvangen en bevestigd. Ze moet dit nu nog even doorgeven aan afterpay en daarna is de kous af. Ze belooft mij dat ik vandaag nog een mailtje van haar ga krijgen waarin staat dat zij afterpay opdracht heeft gegeven om de betaling te annuleren of stil te zetten.

Duuuus ik bel om 19:20 naar fonq en wacht ff 20 min in de wachtrij zodat ik met de volgende leugenaar kan spreken.
Deze dame vind het ook zooooo vervelend dat haar collega`s het niet juist hebben aangepakt.
Ze kon ook mijn gesprekken niet meer terugzien die ik met haar liegende collega van deze ochtend had gevoerd.
Ze beloofd om direct afterpay opdracht te geven om de betaling stil te leggen.
En ik garandeer alle lezers hier dat dit weer niet gaat gebeuren.

NOOIT MEER FONQ. WAARDELOZE, LIEGENDE SERVICE MEDEWERKERS.

Kappen met liegen en regel het administratieve rondom mijn retour.
Zorg ervoor dat de afterpay betaalverplichting verdwijnt en zorg ervoor dat afterpay mijn kredietwaardigheid hersteld.

of

zeg oprecht dat jullie dit maar niet kunnen regelen. Dan betaal ik afterpay en betalen jullie me maar terug wanneer je externe verkoper jullie serieus neemt.

Fonq.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?