Klacht Fonq.nl: retourneren

Joke

begin oktober een stofzuiger van Dyson besteld bij Fonq daar er een aktie was om deze gratis te proberen voor een maand.
Na 2X gebruikt te hebben was dit toch niet de juiste stofzuiger voor mij en een retouraanmelding bij Fonq gedaan.
Via mail werdt mij verteld dat ik zelf moest zorgen dat deze bij Dyson terecht kwam.
Dat is ook gebeurd.
Na een aanmaning van de kant van Fonq dat er nog een betaling openstond heb ik gereageerd dat er al een retournering was gebeurd dit zou uitgezocht worden.
Geen reactie meer gehad maar een beschikking tot betaling.
Bewijs op gestuurd van verzending geen reactie maar een incasso bureau.
Daar lagen ineens de verzendbewijzen.
Dyson heeft contact met mij opgenomen en zij zouden de betaling aan Fonq op zich nemen.Dit is door Fonq afgewezen.
Ik moest de betaling doen en Dyson moest dat dan maar aan mij overmaken???
Door de incasso werd mij verweten dat het adres van Fonq niet klopte en ik het echte bewijs moest opsturen.

De betaling van Dyson aannemen zoals ze zelf voorgeschreven hadden en niet met allerlei omwegen

Fonq.nl
    Ontzettend vervelend dat deze miscommunicatie is ontstaan. De reden dat wij de betaling niet voor u kunnen voldoen, is dat dit via onze betalingspartner Klarna verloopt en wij daarom buiten de betalingen staan.

Wij hebben telefonisch met u besproken dat u daarom contact op kunt nemen met Klarna om deze situatie voor te leggen.

Wij hopen op een goede afhandeling via hen.

Onze excuses voor de miscommunicatie.

Het team van fonQ.nl.
    Joke
    dit noemen ze van het kastje naar de muur
    Fonq.nl
    Wij vinden het jammer dat u dit zo ervaart. Daarom hebben wij u gevraagd om ons toch op de hoogte te houden van de afhandeling met Klarna. Helaas hebben wij na ons laatste contact van ruim twee weken geleden, niets meer van u gehoord.

Mocht u nog vragen voor ons hebben, kunt u telefonisch of per e-mail uiteraard terecht bij onze klantenservice.

Het team van fonQ.nl.

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?