Opgelost door Fonq.nl: Retourzending wordt niet afgehandeld en terugbetaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 402448
Gebruiker
M. Mesdag-blom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

30 september een artikel geretourneerd, 15 oktober is de ontvangst bevestigd, maar sindsdien oorverdovende stilte en nog steeds geen geld terug.

Gewenste oplossing

afhandeling en terugbetaling
Geboden oplossing
Het heeft even geduurd maar de retourzending is nu helemaal correct afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonq.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Mesdag-blom
    Datum
    We zijn 10 dagen verder; geen reactie. Wanneer krijg ik mijn geld terug? Of staat Fonq soms op het punt van faillissement?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen