Opgelost door Fonq.nl: Retourzending wordt niet afgehandeld en terugbetaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 402448
Gebruiker
M. Mesdag-blom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30 september een artikel geretourneerd, 15 oktober is de ontvangst bevestigd, maar sindsdien oorverdovende stilte en nog steeds geen geld terug.

De oplossing

afhandeling en terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonq.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Mesdag-blom
    Datum
    We zijn 10 dagen verder; geen reactie. Wanneer krijg ik mijn geld terug? Of staat Fonq soms op het punt van faillissement?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Mesdag-blom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het heeft even geduurd maar de retourzending is nu helemaal correct afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen