Klacht Fonq.nl: Slechte service, niet geleverd product

Klachtnummer
# 409965
Gebruiker
Manon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17 nov een hoekbank besteld met levertijd 2 weken. Na zelf bellen blijkt vertraging op vertraging. Vervolgens wordt een halve bank geleverd. Fonq blijkt nooit het andere deel opgestuurd te hebben. Vandaag halve bank dus retour. Komt een bedrijf waarvan de chauffeur meldt dat zij nooit banken ophalen. Rijden altijd alleen. Fonq weet dat het om een bank gaat dus hoezo dit bedrijf! Geld houden ze wel. Geen enkele compensatie. Klantenservice al de hele week niet bereikbaar

De oplossing

Bank ophalen, geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonq.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen