Klacht Fonq.nl: Slechte service en ondeugdelijk product.

Klachtnummer
# 377073
Gebruiker
Sabje92
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 stoelen gekocht bij fonQ, vervolgens wordt de levering 3x uitgesteld. Worden ze eindelijk bezorgd is er 1 stuk en de ander is de verkeerde stoel. Dus uiteindelijk alle stoelen teruggestuurd heel veel weken geleden, tot op heden geen geld retour gehad. Nu 2 maal een email gestuurd waar simpelweg niet op gereageerd wordt. Ik vind dit vreselijk slechte service.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf met gepaste spoed mijn geld terugbetaald .

1 reactie

  1. Auteur
    Fonq.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Vliet,

    Wij zien inderdaad dat er al het nodige contact is geweest met onze klantenservice afdeling. Onze excuses dat het allemaal wat langer duurt dan u van ons gewend bent.

    Wij gaan er ieder geval voor zorgen dat dit wordt opgelost. De terugbetaling hebben wij laten verwerken door onze administratie afdeling. Binnen enkele werkdagen zal het bedrag op uw rekening staan.

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak.

    Mochten wij u nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen