Klacht Fonq.nl: Sonos speakers besteld met korting maar worden nu ineens niet meer geleverd door een systeemfout

Ontevreden klant

Ik heb met Black Friday (weekend) twee sonos speakers besteld met een bundelkorting en zag een kortingscode voor 30 euro staan en deze heb ik dan ook ingevoerd.

Helaas krijg ik nu ineens te horen dat dit niet in de voorwaarden stond en dat de bundel niet meer voor de Black Friday prijs te krijgen is. De order was al bevestigd... ik wil met liefde die 30 euro bijleggen, want ik heb die korting ingevoerd niet wetende dat dit niet geldig was voor Sonos. Blijkbaar zat er een probleem in hun systeem waardoor ik toch die code kon invoeren...

Ik heb alles al betaald en verwachtte deze speakers dan ook.

Graag toch die speakers opsturen voor de Black Friday bundel prijs maar dan zonder die 30 euro extra korting. Ik wil die 30 euro nog wel extra overmaken.

Ontevreden klant
    Er wordt me een oplossing geboden, maar daar ben ik niet tevreden mee. Dit betreft een klein beetje korting op een eventueel volgende order, echter wil ik gewoon die speakers voor de Black Friday prijs!
    Fonq.nl
    Beste heer/mevrouw Brinker,

In de actievoorwaarden (bijgesloten in bijlage) stond vermeld dat de code niet geldig is op onder andere het merk Sonos. De actievoorwaarden stonden duidelijk vermeld op onze website. Omdat in uw bestelling de code die niet geldig was wel gebruikt is, hebben wij de koop ontbonden en zijn wij van mening dat wij hiermee in ons recht staan.

Om u tegemoet te komen voor het ongemak hebben wij een kortingscode aangeboden voor als u het opnieuw wilt bestellen. Wij kunnen de producten niet meer leveren voor dezelfde actieprijs als die tijdens Black Friday.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij wensen u een fijne dag verder.

fonQ

Ook een klacht indienen over Fonq.nl?