Klacht Fonteyn: Al 2 maal een kapotte spa geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170591
Gebruiker
Rob en Miranda Rodriguez
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hadden een spa gekocht 2,5 jaar geleden. En we hebben 2,5 jaar problemen gehad.
Fonteyn had dit in eerste instantie netjes opgelost door een compleet nieuwe spa te leveren, zelfs een betere en duurdere.
Alleen hebben ze weer een kapotte spa geleverd. Hij lekt, transformator stuk, en nog een aantal onderdelen.
De monteur die nu al vanaf half 7 bij ons is krijgt de spa niet gemaakt. 4 uur bezig. Maar ook hij krijgt hem niet gemaakt.
We hebben deze spa nog maar 2,5 week!
Nu willen wij gewoon zo snel mogelijk een oplossing, het liefst ons geld terug. Wij hebben hard gewerkt En gespaard voor onze spa. Wij zijn alles nagekomen, we hebben netjes betaald, Fonteyn heeft de kans gekregen om alles te repareren, maar helaas is dat niet gelukt. Volgens de wet hebben wij nu recht op ons geld terug!!
Want wij hebben nu voor iets betaald wat kapot is en wat nooit gemaakt is! Sowieso mag je geen kapot product leveren aan een klant, en toch doet Fonteyn dit!!!

De oplossing

Geld retour na 2,5 jaar ellende

1 reactie

  1. Auteur
    Rob en Miranda Rodriguez
    Datum
    De klacht is nog niet opgelost. Ze zouden vandaag de spa ophalen en het geld teruggeven.

    Maar wat vergeten ze? De kraan! Nu staat mijn spa midden in de tuin, zijn de mannen van Fonteyn verdwenen, en ben ik een halve dag verlof kwijt!

    De mannen zeggen terug te komen tussen 16:00 - 16:30. Inclusief kraan. Nou ik ben benieuwd!

    Wat een bedrijf is dit zeg. Ben er klaar mee!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob en Miranda Rodriguez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen