Klacht Fonteyn: Fonteyn waardeloos bedrijf slechtste klantenservice ooit

MSW

We hebben ruim vier en een halve maand geleden een buiten sauna besteld inclusief montage.
Tot op heden nog steeds de sauna niet ontvangen en dus ook nog niet geplaatst.
Oneindig veel keer gebeld gemaild over de status van onze bestelling, of ik kreeg geen reactie of werd doorgestuurd naar een ander die dan vervolgens ook weer niet liet horen. tot 3 weken geleden wisten ze niet eens waar de sauna was. Uiteindelijk bleek dat hij ergens in hun magazijn lag, maar ze hebben de sauna verkeerd besteld hij had geleverd moeten worden in een grondverf. De gene die er lag was een onbehandelde. Dus na 4 maanden is de sauna boven water maar kan niet geplaatst worden omdat ze deze verkeerd besteld hebben. Uiteindelijk weer contact gehad (nadat ik een boze review had geschreven op hun site ) toen werd mij verzekerd dat alles opgelost zou worden. Weer 2 weken verder nog niets gebeurd afgelopen vrijdag weer gebeld met het dringende verzoek om de bedrijfsleider nu maar een een keer te spreken. Mij werd belooft dat hij mij zaterdag, vandaag dus zou terug bellen. Niet dus. Weer gebeld kreeg ik weer iemand anders aan de lijn die mijn verhaal wel wilde aan horen en het uit gaat zoeken voor de 100ste keer. Ik ben er wel meer dan klaar mee en heb idee hoe ik dit moet oplossen, want van ongeveer alles wat mij is toegezegd en belooft is tot op heden niks van waargemaakt.

Het enige dat ik wil is dat ze nu een keer hun afspraken nakomen. Zonder dat ik weer het hele verhaal aan de zoveelste medewerker moet vertellen. De bedrijfsleider krijg ik dus niet te spreken. En ik kan verder geen druk meer uitoefenen op het bedrijf buiten de recensies schrijven. Daarbij komt dat er onjuiste gegevens op mijn order staan die ik van het begin af aan al probeer te wijzigen maar zelfs dat lukt niet.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?