Opgelost door Fonteyn: geen levering van de loungebank, parasol, parasolvoet, parasolhoes, en afdekhoes voor de bank

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59023
Gebruiker
ri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30 april zou onze bestelling bezorgd worden. Hiervoor konden we 29 april contact opnemen met de vervoerder. Daar heb ik 3x na toe gebeld. Moest elke terugbellen omdat het tijdstip niet juist was. Eindelijk s avonds konden ze mij vertellen dat ik niet op de lijst stond.
Gemaild naar Fonteyn maar helaas geen enkele reactie mogen ontvangen. Gisteren en vandaag verschillende keren gebeld. Ze beloven dat ik word teruggebeld maar het gebeurd gewoon niet. Toevallig is de dame die ik wil spreken net aldoor bezig. Maar ze belt ook niet terug. Ik voel mij hierdoor ook wel in de maling genomen.
Ik vind het heel onbeschoft dat niemand mij vertelt hoe het zit.
Helaas heb ik het geld overgemaakt ik dacht het hiermee makkelijk voor de chauffeur te maken. Maar daar heb ik nu grote spijt van.

Het lijkt mij toch normaal dat mensen teruggebeld of gemaild worden als hun bestelling niet is geleverd volgens afspraak.

De oplossing

Zo snel mogelijk een levering van mijn bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonteyn is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    ri
    Datum
    Dankzij Geert is alles toch nog goed verlopen.
    En zijn we blij met onze spulletjes die gelukkig toch nog bezorgd zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ri
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen