Klacht Fonteyn: Grote kieren tussen dak /wanden in lugarde maatwerk blokhut (geisoleerd gastenverblijf)

Helen

Bij door fonteijn uitgevoerde montage van blokhut is probleem ontstaan. Dakbalken zitten op verschillende hoogte waardoor er nu een flinke kier zit tussen wand en dak. Of dit montage of constructie fout is kunnen wij als leek niet zeggen.
Wij willen de geisoleerde lugarde blokhut gebruiken als gastenverblijf (inmiddels ook cv en badkamervoorzieningen aangelegd) dus deze kieren zijn niet handig.
De aangeboden oplossing was in 1e instantie plinten plaatsen over de kieren.. Dat leek ons een erg knullige oplossing voor een toch wel groot constructief probleem. Volgens de bouwer was enige echte oplossing het dak te verwijderen en opnieuw te plaatsen. Dat leek ook als oplossingsoptie gegeven te worden maar bij doorvragen wil men nu het dak liften en zo de balk ertussen ophogen. Hiermee wordt volgens ons het huisje uit zijn verband getrokken dus wij durven dat niet aan. Communicatie is zeer moeizaam, achter alles moeten we zelf aan.

Dak vervangen/vernieuwen zoals besproken met montagebedrijf.
Of
Financiele compensatie om dit probleem zelf op te laten lossen door eigen aannemer.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?