Klacht Fonteyn: Incompleet en afgepoeierd

Klachtnummer
# 167827
Gebruiker
Lindamichels-jabroer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een zwembad met warmtepomp gekocht bij fonteyn.
Toen we de boel gingen aansluiten bleek er op de warmtepomp geen stroomkabel te zitten. Op de website soms vermeld dat deze er wel aan moet zitten evenals een extra kabel voor digitaal display. Toen we contact zochten met de verkoper zei hij ons een oud model te hebben meegegeven. Wij hebben dus voor dat oude model wel de volle prijs betaald als voor het zgn nieuwe model. Dit is ons van te voren ook niet verteld dat we een oud model mee kregen. Wij zijn uitgegaan van het op de website vermelde product. Ik vind het dan ook geen stijl dat hij ons voor het oude model de prijs van het nieuwe model heeft gerekend!!

De oplossing

Ik vind dat er tussen dergelijke verschillen een duidelijk prijsverschil hoort te zitten en wil daar dan ook in gecompenseerd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Fonteyn
    Datum
    Goedemorgen Linda,

    Zou u uw ordernummer willen mailen naar tim@fonteyn.nl? Zou u daarbij het verhaal kunnen vertellen en de betreffende adviseur die u geholpen heeft? Dan ga ik hier achteraan.

    Met vriendelijke groet,
    Tim van Fonteyn.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen