Klacht Fonteyn: Komt afspraken niet na.

Petra

In april een blokhut besteld en wij moeten helaas nog steeds wachten op de blokhut.
Nu komt de vakantieperiode eraan en is de zomer straks voorbij.
Dit krijgen wij voor de tweede keer als antwoord."Helaas moet Fonteyn u en nog 45 andere klanten hierover teleurstellen ". De eerste keer hebben we een kleine korting gekregen met het verzoek de klacht van de website te halen, maar helaas moeten we nu weer wachten. Je moet zelf bellen om er vervolgens achter te komen dat ze nog niet leveren. Wij zijn zeer teleurgesteld,

Wij hadden onze vakantieperiode erop afgestemd, dus lekker lastig. Helaas is dit de tweede keer van te laat leveren, dus weer een maand verder. Wij vinden een compensatie zeker billijk. Bijvoorbeeld een monteur die gratis of met fikse korting de blokhut komt plaatsen.

Fonteyn
    Beste Petra,

Zoals onze adviseurs ook hebben proberen uit te leggen, zijn er helaas leveringsproblemen met bepaalde blokhutten. Dit is zeer spijtig voor ons, maar al helemaal lastig voor onze klanten die hierdoor een negatieve ervaring met Fonteyn krijgen. Ik zal de betrokken adviseur vragen om u actief op de hoogte te houden van de ontwikkelen, meer kunnen wij helaas op dit moment niet doen.

Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, hoor ik het graag via tim@fonteyn.nl.
    Petra
    Dat had dan wel tijdens het verkooppraatje verteld mogen worden. Toen werd verteld dat ze op voorraad waren en dat we elke gewenste bezorgdatum konden kiezen.
    Fonteyn
    Beste Petra,

Wij hadden deze problemen helaas ook niet kunnen voorspellen. Ik zal de adviseur vragen om uw actief op de hoogte te houden m.b.t. de levering van het tuinhuis.

Tim van Fonteyn.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?