Klacht Fonteyn: Niet nakomen aflevering tuinhuis

Klachtnummer
# 532208
Gebruiker
RuimeDuif#485
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onpersoonlijke communicatie, geen excuses, kunststof tuinhuis vorig jaar gekocht. Wegens omstandigheden levering uitgesteld. Nu opeens niet meer op voorraad? Opeens zwaar beschadigd? En nog meer smoesjes! Telkens een ander contactpersoon die de oplossing moet zoeken, maar die wordt niet gevonden.

Kortom wij zijn absoluut niet te spreken over deze handelingen. Zeer slecht bereikbaar en niet oplossingsgericht. Wij zijn zwaar teleurgesteld en zelfs belazerd!

De oplossing

Een passende oplossing; vervangend gelijkwaardig product. En niet alleen maar zeggen dat we het geld terug kunnen krijgen.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen