Opgelost door Fonteyn: Slecht/geen advies, halve levering, afspraken en beloftes niet nakomen.

content Opgelost
B.H.G. Strijbos

Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen...
Een kapschuur gekocht. Al bij het bestellen zelf ging het mis. Een incompetente ‘adviseur’ die geen advies kon geven. Moest werkelijk alles via de telefoon aan een collega vragen.
Nog voor levering bleken diverse onderdelen niet besteld. Bij levering bleken twee belangrijke onderdelen (een nokstuk voor het dak, schroeven voor de bevestiging van dakplaten en een complete zijwand) niet geleverd.
Uiteindelijk de zijwand zelf opgehaald. Werd €0,90/km beloofd. Meerdere keren gevraagd of dat wel klopte. “Ja, klopt” was het antwoord. Uiteindelijk €0,19/km betaald gekregen.

Over alle zaken tenminste 10 keer gebeld. 8 keer de belofte gekregen te worden teruggebeld. Belofte niet één keer nagekomen.
Aan de telefoon ronduit onbeschoft te woord gestaan.
Schriftelijk uitgebreid een klacht gemeld. Geen inhoudelijke reactie.

Fonteyn schrijft op de website:
“Fonteyn staat voor uitstekende service voor en na de aankoop”

Niets is minder waar!

Gemeend inhoudelijk reageren op mijn klacht, vergoeden wat is beloofd en toekomstige klanten wél met respect en fatsoen behandelen.

B.H.G. Strijbos
Vandaag (01-07-2020) gebeld door Alexander van Fonteyn. Vriendelijk te woord gestaan en met respect aangehoord. De hand werd grotendeels in eigen boezem gestoken. Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Toch nog een positieve afloop.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?