Klacht Fonteyn: Slechte na zorg.

Klachtnummer
# 324339
Gebruiker
Lovermo#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goed behandeld bij aankoop. Maar na zorg doen ze niet aan. Veel gebreken aan de jacuzzi na veel bellen en weken later. Eindelijk iemand die naar de problemen kwam kijken . Nu met een deuk in de cover hoes en zal 4 weken geleden terug gebeld worden nou niet dus. Dus nu weer zelf er achter aan. Dopjes die missen zouden op gestuurd worden niet dus. Dus maar weer bellen.

De oplossing

Ons terug bellen zorgen voor een nieuwe cover hoes en dopjes voor de schroeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fonteyn is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen