Klacht Fonteyn: Zeer slechte schuur geleverd zonder oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377986
Gebruiker
Roemer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 juni hebben wij een schuur ontvangen van Fonteyn. Bij het in elkaar zetten kwamen wij er achter dat het schuurtje al 4 jaar oud is. Ook vonden we dus danig veel gebreken dat wij deze klacht kenbaar hebben gemaakt aan het bedrijf.
We hebben meerdere e-mails gestuurd maar hier word nooit op gereageerd. We hebben de laatste tijd iedere dag gebeld maar komen nooit met de juiste persoon in contact. Iedere keer word er een terug bel verzoek ingediend maar dit is nog nooit voorgekomen.
uiteindelijk zouden de onderdelen met de gebreken worden toegestuurd, hier zouden we 2 weken op moeten wachten en zijn ondertussen al 4 weken op aan het wachten. Fonteyn heeft zelf ook geen idee waar de onderdelen zijn maar het zou zomaar 4 tot 6 weken kunnen duren bleek achteraf.
Tot nu toe hebben wij nog niets ontvangen en krijgen geen terugkoppeling op onze vragen.

De oplossing

Ik wil een nieuwe schuur en dat deze word neergezet door personeel van Fonteyn.
Ik wil dat dit snel gebeurd want zo kunnen wij niet verder met onze tuin.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roemer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niets van gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen