Klacht Fonteyn: zwembad na 2 jaar al kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107565
Gebruiker
Derks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ons zwembad heeft na 2 jaar al osmose plekken. Reactie van Fonteyn is dat we niet het juiste chloor gehalte hebben gehad, teveel grondwater hebben en dat het te warm is geweest. Echt grote onzin die nergens op gestoeld is; we onderhouden ons bad prima. Het polyester heeft duidelijk een slechte kwaliteit en er schijnen meer klanten met dezelfde klachten te zijn. We hebben ze (aangetekend) aangeschreven maar ze komen dus terug met redenen die niet juist zijn en stellen voor om een liner aan te brengen waar we ruim € 4.000 voor moeten betalen.
We geven het nu uit handen aan een advocaat. € 30.000 uitgeven voor een zwembad en dan deze kwaliteit krijgen en een zeer onprofessionele slecht omschreven reactie in een mailtje. Ik zou niemand adviseren om hier een zwembad te kopen. Bij de aanschaf en planning ging ook al alles mis, dit blijft helaas zo doorgaan.

De oplossing

Reparatie van de Osmose plekken in ons bad of oplossing door middel van een liner op kosten van de firma Fonteyn.

1 reactie

  1. Auteur
    Derks
    Datum
    Ze hebben niet goed gereageerd en intussen hebben we een advocaat ingeschakeld die ze aansprakelijk stelt.
    Hele slechte firma, nooit een zwembad bij kopen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Derks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fonteyn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen