Klacht Fonteyn: zwembad na 2 jaar al kapot

Derks

Ons zwembad heeft na 2 jaar al osmose plekken. Reactie van Fonteyn is dat we niet het juiste chloor gehalte hebben gehad, teveel grondwater hebben en dat het te warm is geweest. Echt grote onzin die nergens op gestoeld is; we onderhouden ons bad prima. Het polyester heeft duidelijk een slechte kwaliteit en er schijnen meer klanten met dezelfde klachten te zijn. We hebben ze (aangetekend) aangeschreven maar ze komen dus terug met redenen die niet juist zijn en stellen voor om een liner aan te brengen waar we ruim € 4.000 voor moeten betalen.
We geven het nu uit handen aan een advocaat. € 30.000 uitgeven voor een zwembad en dan deze kwaliteit krijgen en een zeer onprofessionele slecht omschreven reactie in een mailtje. Ik zou niemand adviseren om hier een zwembad te kopen. Bij de aanschaf en planning ging ook al alles mis, dit blijft helaas zo doorgaan.

Reparatie van de Osmose plekken in ons bad of oplossing door middel van een liner op kosten van de firma Fonteyn.

Derks
    Ze hebben niet goed gereageerd en intussen hebben we een advocaat ingeschakeld die ze aansprakelijk stelt.
    Hele slechte firma, nooit een zwembad bij kopen!

Derks

Ook een klacht indienen over Fonteyn?